ÄlyvalmistusWebinaarit

Neljä alansa aktiivista yhdistystä (Suomen Konepajainsinööri -yhdistys, CAD/CAM-yhdistys, Suomen Robotiikkayhdistys ja Suomen Automaatioseura) tekevät yhdessä korkeatasoista ÄlyvalmistusWebinaari-sarjaa teollisuudelle – ei pilvilinnojen maalailua vaan tietoa käytännön toteutuksista. Seuraava webinaari syksyllä 2021, pysythän kuulolla!

Samalla pääset verkostoitumaan alan asiantuntijoiden kanssa liittymällä webinaarin järjestäviin yhdistyksiin:

ÄlyvalmistusWebinaari: Tuotantotiedot tuottamaan 6.5.2021 klo 14-16

Neljä Suomen alansa johtavaa yhdistystä toteuttavat yhdessä korkeatasoista Älyvalmistus-webinaarisarjaa teollisuudelle. Tässä webinaarissa 6.5.2021 paneudumme tuotannon sujuvuuden, ennakoitavuuden ja läpinäkyvyyden parantamiseen yhtenäisellä tuotantotietojen hallinnalla ja tosiaikaisella tilannekuvalla. Ei pilvilinnojen maalailua, vaan tietoa käytännön toteutuksista. Saat tästä webinaarista asioita, joita voit heti hyödyntää omassa toiminnassasi.

YhteistyöWebinaari: Älykäs valmistus ja digitaaliset menetelmät suunnittelusta toteutukseen 16.2.2021 klo 14-16

Neljä alansa aktiivista yhdistystä (Suomen Konepajainsinööri -yhdistys, CAD/CAM-yhdistys, Suomen Robotiikkayhdistys ja Suomen Automaatioseura) tekevät yhdessä korkeatasoista webinaarisarjaa teollisuudelle. Ensimmäisessä webinaarissa paneudumme digitaalisiin kaksosiin tuottavuuden ja laadun optimoimiseksi – ei pilvilinnojen maalailua vaan tietoa käytännön toteutuksista.

Esitysten videotallenteet katsottavissa, linkki esityksen tiedoissa, paina "Lue lisää" -painiketta

#alyvalmistus