Automaatiösäätiö & apurahat

Automaatioseura on perustanut Automaatiosäätiön tukemaan automaatioalaa edistävää toimintaa

Automaatiosäätiön tarkoituksena on tukea ja edistää automaatioalan tutkimusta, suomalaisen alan tutkijoiden ja jatko-opiskelijoiden tieteellisiin kokouksiin osallistumista, julkaisutoimintaa, ammatti- ja oppikirjallisuuden tuottamista sekä muuta automaatioalaa edistävää toimintaa maassamme.

Apurahoja ja avustuksia myönnetään vain Suomen Automaatioseuran henkilöjäsenille ja Suomen Automaatioseuran hallituksen hyväksymiin hankkeisiin. Opiskelijajäsenet eivät voi saada apurahaa.

Apurahaohje löytyy täältä

Automaatiosäätiö auttaa yrityksiä löytämään lahjoituskohteen

Automaatiosäätiön avulla myös yritykset voivat osallistua juuri niitä kiinnostavan automaatioalueen tukemiseen. Lahjoituksen avulla voidaan rahoittaa esimerkiksi opinnäytetöiden tekemistä ja kirjoittamista. Lahjoitus on lisäksi verovähennyskelpoinen.

Lisätiedot:
Automaatiosäätiön asiamies Olli Ventä, olli.venta [at] outlook.com