Konenäköjaos - Vision Club of Finland (VCF)

Hallitus & yhteyshenkilöt | Tapahtumat | Suomen konenäkökartta

Konenäköjaos on Suomen Automaatioseuraan 14.2.1995 perustettu jaos, englanninkieliseltä nimeltään Vision Club of Finland. Jaoksen tavoitteena on syventää jäsentensä ammattitaitoa ja konenäköteknologian tuntemusta ja siten edesauttaa konenäön hyväksyntää teollisuudessa ja edistää sen tehokasta käyttöä prosessien ja tuotteiden laadun hallinnassa.

Osaamisen tasoa nostetaan mm. jäsenten yhteistoimintaa ja tiedonvaihtoa helpottamalla sekä tarjoamalla jäsenille tietoa uusista teknisistä ratkaisuista ja kansainvälisistä standardeista ja suosituksista. Jaosto järjestää myös teemapäiviä ja tutustumisvierailuja. Tavoitteena on rakentaa kansainvälisiä yhteyksiä ja hankkia ja ylläpitää alan liiketoimintaa koskevaa tietoa, osallistua kansainvälisten näyttelyiden ja seminaarien järjestämiseen sekä mennä mukaan kansainvälisiin kehityshankkeisiin.

Automaatioseuran jäsenille on tarjolla LinkedIn-ryhmä konenäköaiheiseen keskusteluun: https://www.linkedin.com/groups/2571933

Katso myös Vision Club of Finlandin ylläpitämään Suomen konenänäkökarttaan.

Hallitus

Heikki Hyyti, heikki [at] hyyti.fi, puheenjohtaja