SAS:n jäsen, tervetuloa SMSY:n Kesäpäiville!

SMSY:n ja SAS:n pitkäaikaisen yhteistyön kunniaksi SAS:n jäsenet perheineen ovat tervetulleita SMSY:n kesäpäiville 10.-12.8.2018 Laukaan Kylpylähotelli Peurunkaan!

Kannustaakseen jäsenistöään mukaan kesäpäiville, SAS tukee jäsentensä ja heidän perheidensä osallistumisia: oheisella ilmoittautumislomakkeella näkyvät hinnat sisältävät SAS:n tuen 30 EUR/hlö.

SMSY on järjestänyt vuosittaisen kesätapaamisen jo 35 kertaa.

Valittavana on joko Pe-Su tai LA-Su vaihtoehto. Perinteisesti suurin ”yleisö” saapuu jo perjantai-illalla, jolloin riittää aikaa tavata tuttuja ja tutustua samanhenkisiin alan henkilöihin. Toki juhlien viettopaikassakin on paljon nähtävää ja koettavaa. Myös kylpylä osallistujien käytössä.

Lauantaina on perinteinen keittolounas avajaispuheineen, jonka jälkeen siirrytään päiväohjelmaan kukin

valintansa mukaan. Illalla yhteinen illallinen ja ohjelma.

Sunnuntaina vielä perinteinen kisailu Mitteli – muu Suomi.

SMSY:n Kesäpäivälehdessä on enemmän tietoa tapahtumasta.

Jos haluat lisätietoja tapahtumasta, voit olla yhteydessä allekirjoittaneisiin.

Ilmoittautumiset: Pyydä ilmoittautumislomake toimistolta: office_at_automaatioseura.fi tai puh. 050 400 6624 ja palauta lomake täytettynä sähköpostitse 14.6. klo 14 mennessä.

Toivotamme sinut perheinesi tervetulleeksi SMSY:n kesäpäiville!

Terveisin

Kalevi Virtanen, SMSY:n puheenjohtaja