Webinaarin juontaa Minna Innala, CAD/CAM-yhdistys

Aika: 16.2.2021 klo 00:00–00:00

Digitalisaatio mahdollistaa modernin konepajatuotannon ja pitää teollisuutemme kilpailukykyisenä muuttuvassa toimintaympäristössä. Tämän toteutumiseksi pitää jokaisen ottaa rohkeita kehitysaskelia ja löytää omaan tilanteeseensa sopivimmat ratkaisut. Webinaarissa saamme inspiraatiota toteutettujen hankkeiden myötä.

Olen toiminut tietokoneavusteisen suunnittelun-, valmistuksen ja tiedonhallinnan parissa eri rooleissa yli 30 vuoden ajan. Olen rakentanut asiakasvaatimusten mukaisia tiedonhallintaratkaisuja ilmailu- ja autoteollisuuden sekä ydinvoimalaitoksen kansainvälisissä ympäristöissä. Monipuolinen ura on synnyttänyt laaja-alaisen näkemyksen liiketoimintaprosessien ja tietojärjestelmien kehittämisestä digitalisoituvassa maailmassa.

– Minna Innala, puheenjohtaja, CAD/CAM-yhdistys ry