Näyttely ja sponsoriyhteistyö

Myynnissä nyt!

Automaatiopäivät 2023 -yhteistyökumppanuus/näyttelytila

Automaatiopäivät on Suomen Automaatioseuran tärkein prosessi-, tehdas- ja tuotantoautomaatiota sekä digitalisaatiota käsittelevä seminaari. Ohjelmassa on luvassa sekä teollisuuden että tutkimusmaailman puheenvuoroja. Seminaari on loistava verkostoitumisfoorumi koulutus-, tutkimus- ja yrityssektorin välillä.

Tarjoamme seminaarin yhteyteen yhteistyökumppanuutta/näyttelytilaa seuraavasti:

Kokonaisuus sisältää:

• esittelypöydän, jonka yhteyteen voi tuoda yrityksen roll–upin

• logonäkyvyys tilaisuuden viestinnässä ja markkinoinnissa, käsiohjelmassa sekä opasteissa

• yhden henkilön osallistuminen seminaariin ja ohjelman mukaisiin tarjoiluihin

Kokonaisuuden hinta: 1290 EUR + alv 24%.

Lisätietoja ja varaukset: office@automaatioseura.fi, puh. 050 400 6624.
Tietojen ilmoittamisen yhteydessä pyydetään ilmoittamaan yrityksen virallinen nimi laskutustietoineen sekä mahdollinen markkinointinimi, jonka halutaan viestinnässä näkyvän. Lisäksi pyydetään toimittamaan logo (web- ja printtiversio) sekä lyhyt esittelyteksti sekä verkko-osoite, johon halutaan linkittää Automaatiopäivien sivulta.