Uutta nostetta automaatioalan kasvuyrityksille

Suomen Automaatioseura järjestää yhdessä Kasvu Openin kanssa Automaation tulevaisuus Kasvupolku® - ohjelman vuoden 2021 aikana. Ohjelma tarjoaa erinomaisen verkostoitumisen areenan automaatioalan eri toimijoille. Yrityksille Kasvupolku tarjoaa mahdollisuuden päästä keskustelemaan keskeisten toimijoiden kanssa ja kehittämään yhdessä automaation ratkaisuja. Kasvupolku®-sparrauksesta saat apua yrityksen liiketoiminnan kehittämiseen, rahoitukseen, myyntiin ja markkinointiin. Tule rohkeasti mukaan kehittämään teollisuuden keskeistä alaa ja vinkkaa myös kaverille. Tehdään yhdessä automaattisesti parempi paikka yksilöille ja yrityksille elää!

Kasvupolulle haetaan mukaan yrityksiä, jotka tarjoavat automaation ratkaisuja esimerkiksi seuraaville aloille:

• robotiikka
  • digitaaliset kaksoset
  • liiketoiminnan automatisointi
  • konenäkö
  • valmistuksenohjaus
  • BACnet (rakennusautomaatio)
  • OPC (automaatioalan opetus ja tutkimus) OPC = Open Platform Communications … miksi opetus ja tutkimus tässä? Pitäisikö olla oma tabi?
  • simulointi
  • käynnissäpito
  • mittaustekniikka
  • automaation ratkaisut energia-, rakennus-, turvallisuus- ja teknologia-aloille.

Yritykset voivat olla kansainvälisille vesille tähtääviä, ekosysteemin ja verkoston rakentajia, alansa pioneereja, startup-yrityksiä tai vakiintuneita alansa toimijoita. Sparraukseen voivat hakea mukaan kaikki yritykset, joilla on y-tunnus ja vahva tahto kasvattaa liiketoimintaa. Yrityksen liikevaihdolle, toimialalle, sijainnille tai iälle ei ole kriteerejä. Joten rohkeasti vain mukaan kuulemaan kehitysideoita ja haistelemaan uusia tuulia alan asiantuntijoiden avustuksella.

Käy tutustumassa ohjelman esitelywebinaarin tallenteeseen tästä linkistä!

Suomen Automaatioseuran ydintehtävänä on edistää automaatiotekniikan teorian ja sovellusten kehittämistä sekä kokemusten vaihtoa seuran jäsenten ja automaation käyttäjien kesken. Tätä me haluamme tarjota nyt tällä sparrausohjelmalla automaatioalalla toimiville, kasvua tavoitteleville yrityksille. Tämä Automaation tulevaisuus Kasvupolku® tarjoaa alan yrityksille mahdollisuuden päästä keskustelemaan keskeisten toimijoiden kanssa ja kehittämään yhdessä automaation ratkaisuja.

Automaatioseura yhdessä Kasvu Openin valtakunnallisten kumppanien kanssa mahdollistavat kasvuyrityksille maksuttoman sparrauksen. Ota siis täysi hyöty irti tästä ainutlaatuisesta tarjouksesta! Rakennetaan yhdessä parempaa Suomea tuleville sukupolville.

Kasvupolku®-kumppanit ovat kiinteästi mukana Kasvupolulla ja jakavat kasvuyrityksille oman alueen tai toimialan parhaat opit. Voit verkostoitua Kasvupolku®-kumppaneiden kanssa Kasvupolun digitaalisessa työtilassa, jonne kaikki sparraukseen mukaan valitut yritykset kutsutaan.

Lisätietoja ohjelmasta: https://kasvuopen.fi/kasvupolut/automaation-tulevaisuus/

Mikäli kiinnostuit yrityksenä hakemaan mukaan ohjelmaan, voit tehdä sen täältä: https://kasvuopen.fi/hae-mukaan/

Hakuaika Kasvu Openin Kasvupolku® -sparraukseen on 4.1. - 17.3.2021.

Jos olet kiinnostunut verkostoitumaan ja tapaamaan alan innovatiivisia yrityksiä lue lisää täältä: https://kasvuopen.fi/sparraajat/

Ole ensimmäinen kommentoija

Kirjoita kommentti