Tervetuloa Automaatiopäiville!

Automaatiopäivät24 13.-14.4.2021

virtuaalitapahtumana verkossa, vuorovaikutteisessa Gather.town-virtuaaliympäristössä

Automaatiopäivät24 on Suomen Automaatioseuran tärkein automaatiota sekä digitalisaatiota käsittelevä seminaari koskien prosesseja, tehtaita ja tuotantoympäristöjä sekä nousevia aiheita kuten hoivarobotiikka ja resilientti yhteiskunta. Ohjelmassa on luvassa sekä teollisuuden että tutkimusmaailman puheenvuoroja. Seminaari on loistava verkostoitumisfoorumi koulutus-, tutkimus- ja yrityssektoreiden välillä.

Automaatiopäivät järjestetään jo 24. kerran ja tämänkertaisten päivien teema liittyy ympäristöön, kiertotalouteen, kestävään kehitykseen, digitalisaatioon, tekoälyn soveltamiseen ja jatkuvaan oppimiseen. Esitelmiä toivotaan kuitenkin laajasti automaation osa-alueilta.

Automaatiopäivät toteutetaan vuorovaikutteisessa Gather.town-virtuaaliympäristössä, esitelmät pidetään Zoomia vastaavaa käyttäen.

.

Lisätiedot: office (at) automaatioseura.fi, puh. 050 4006624