Kiitos juhlaväelle! Automaatio ajan virrassa - Suomen Automaatioseura ry 70 vuotta

28.3.2023 18:30 - 28.3.2023 23:00

Tervetuloa Suomen Automaatioseuran 70-vuotisjuhlaan tiistaina 28.3.2023 Hotelli Crowne Plaza Helsinkiin, Mannerheimintie 50.

Aloitamme juhlan cocktail-tilaisuudella klo 18.30, ja juhlaillallinen tarjoillaan pöytiin klo 19 alkaen.

Haluamme juhlia automaatioseuran menneitä ja tulevia vuosia suurella joukolla hyvässä seurassa. Juhlan aikana pääset nauttimaan herkullisesta ruoasta, laadukkaasta ohjelmasta sekä inspiroivasta yhdessäolosta.

Tervetuloa tarkastelemaan yhdistyksen merkittäviä askelia ajan virrassa!

Outi Rask, hallituksen puheenjohtaja & Samuli Bergman, juhlatoimikunnan puheenjohtaja
Suomen Automaatioseura ry

...

Pyydämme ystävällisesti ilmoittautumaan juhlaan tästä
Huom! Ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt. Jos kuitenkin haluaisit osallistua, ota yhteyttä: puh. 050 4006624, office [at] automaatioseura.fi

Huom!
Juhla sisältyy Automaatiopäivien ohjelmaan, eikä Automaatiopäiville osallistuvien tarvitse ilmoittautua erikseen.
Juhlan illallisskortin hinta on 59 euroa, joka sisältää kolmen ruokalajin illallisen, ruokajuomat sekä alkumaljan.

Pukukoodi: business casual

Automaatio ajan virrassa
- Suomen Automaatioseura ry  70 vuotta

28.3.2023 Hotelli Crowne Plaza Helsinki