Yhteystiedot

Suomen Automaatioseura ry (SAS) • Finlands Automationssällskap rf • Finnish Society of Automation (FSA)
Automaatiosäätiö
Suomen Automaation Tuki Oy
Automatioväylä Oy (Automaatioväylä-lehti)

Toimisto
Asemapäällikönkatu 12 B, FI-00520 Helsinki (Pasila), Finland
puh. +358 50 400 6624, office(at)automaatioseura.fi

Toiminnanjohtaja Marko Vuorio, 045 6042121, marko.vuorio(at)automaatioseura.fi
Järjestö-ja tapahtumakoordinaattori Anu Randén-Siippainen, 050 400 6624, anu.randen(at)automaatioseura.fi

Tavataan myös somessa!
Twitter: @Automaatioseura
LinkedIn: Suomen Automaatioseura
Facebook: facebook.com/Automaatioseura
Youtube-kanava

Käyntiohje toimistolle Itä-Pasilaan

Asemapäällikönkatu jatkuu Pasilan aseman pääovelta katsoen ylikulkusillan suuntaisesti vasemmalle. Talo n:o 12 on toisessa korttelissa asemalta päin katsottuna oikealla. Sisäänkäynti tapahtuu jalankulkutasanteelta 3. kerroksen kohdalla, jonne pääset nousemalla portaita joko heti junasillan jälkeen tai myöhemmin Junailijankujan kohdalla. Pasilan asemalta/kauppakeskus Triplasta pääset suoraan myös Opastinsiltaa pitkin virastokeskuksen läpi (toimistoaikaan), jonka jälkeen mäki ylös oikealle.
B- tai b-porras löytyy Junailijankujalta kierrettäessä taloa myötäpäivään. (klo 17.00  jälkeen kulku b-portaasta). Toimisto sijaitsee sisääntulokerroksessa.

Pysäköinti Maksullisia pysäköintipaikkoja on Asemapäällikönkadulla Ratavartijankadun kulmassa.
Pysäköintihalli: Resiinaparkki (P3), sisäänajo Ratavartijankadulta. Hissillä B-portaaseen (opastus: Junailijanaukio, Ratapihantie)  1. kerros. Kävele kävelysillan yli, jolloin tulet Junailijanaukiolle, kierrä kellertävää taloa Junailijankujalle, jossa B- ja b-porras. Ovet sijaitsevat rakennuksen matalassa osassa.
Huom! Muista ottaa parkkilippusi mukaan.

Julkiset kulkuneuvot
Kaikki junat pysähtyvät Pasilassa. Kävelyä asemalta n. 200 m.
Kaikki bussit ja raitiovaunut, jotka kulkevat Pasilan aseman ohi sopivat.
Keskustasta raitiovaunu 9 tulee lähimmäksi.
Bussit: Helsingin keskustasta 23 ja 69; Itäkeskuksesta 58 ja 58B; Herttoniemestä 59; Maunulasta 22; Espoosta 504, 505 ja 506 (Tiedelinja). Osa busseista liikennöi vain ruuhka-aikana.
Lentokentältä 615-bussit (T2 laituri 21, T1 laituri 2), poistumispysäkki Koskelantien risteys, vaihto bussiin 506 (pysäkki Koskelantiellä Amerin kulmalla), Pasilan asemalle. Kävelymatka Koskelantien risteyksestä n. 1,5 km.

Tavarantoimittajat
Autolla pääset sisäänkäynnin eteen lastauksen ajaksi ajamalla Asemapäällikönkatua  eteenpäin ohi Ratavartijankadun. Käänny seuraavasta oikealle pihakadulle (Sähköttäjänkatu), aja luiska ylös ja käänny oikealle ja aja eteenpäin. Edessäsi oikealla näkyy ruskea talo. Käänny oikealle matalamman osan puolelle. Sisäänkäynti Junailijankujan puolelta b tai B porras. Alueella ei pysäköintipaikkoja.

Mikäli kaikesta huolimatta eksyt, soita toimistolle 050 400 6624, annamme mielellämme opastusta.

Tervetuloa!