Automaation tietoturva -julkaisut

Uusi kirja:  Automaation tietoturva – Kriittisen tuotannon turvaaminen

Tilaukset

• Lähetä sähköpostia osoitteeseen office [at] automaatioseura.fi
  • Alle viiden kappaleen tilauksen voi tehdä myös SAS Kirjakaupassa, jolloin myös luottokorttimaksu on mahdollinen

Hinta ja alennukset

Hinta: 55 EUR + ALV
Hintaan lisätään posti-ja käsittelykulut (9,50 EUR/kirja)
Kirjaa voi myös noutaa SAS: toimistolta osoitteesta Asemapäällikönkatu 12 B, 00520 Helsinki (Itä-Pasila). Noudosta sovittava etukäteen, puh. 050 400 6624.

Määräalennukset (tilauskohtaisia):

• oppilaitokset 10 kpl ja enemmän: -15%
  • muut kuin oppilaitokset: 5 kpl: -5%, 10 kpl: -10%, 50 kpl: -15%

Jäsenalennus:

• Suomen Automaatioseura ry:n henkilöjäsenille alennus -10% kirjan hinnasta. Tilauksen yhteydessä mainittava jäsenyys/jäsennumero. Jäsenyys tarkistetaan.

Alennuksia ei voi yhdistää.
Oikeus muutoksiin pidätetään.

Esittely

Kirja

• auttaa vastaamaan toimintaympäristön muutoksen haasteisiin
  • antaa kokonaisnäkemyksen tietoturvallisen toiminnan ja kehittämisen kokonaisuudesta ja periaatteista automaatiossa
  • nostaa esiin viimeisten vuosien automaation tietoturvaan keskittyneiden kehityshankkeiden kautta saataville tulleita aineistoja
  • toimii suomenkielisenä peruslähteenä kriittisen infrastruktuurin automaation tietoturvaan, alan ammattilaisten kansantajuisena lähdeaineistona, sekä palvelee opetusta alan oppilaitoksissa

Kirja on tarkoitettu kaikille automaation parissa työskenteleville, toimialalle siirtyville ja aihetta opiskeleville. Kirja on kirjoitettu mahdollisimman yleistajuisesti, jottei aiemman osaamisen puute tulisi esteeksi kokonaisuuden ymmärtämiselle.  Monimutkaisetkin seikat kuvataan  yksinkertaistetusti siten, että jokainen automaatioasiantuntija voisi omaksua ja ymmärtää ainakin tärkeimmät automaation tietoturvan perusperiaatteet.

Kirjassa on hyvin jäsennellyn tekstin (230 sivua) lisäksi runsaasti havainnollistavia taulukoita ja kuvia sekä valaisevia case-esimerkkejä. Kirjan kirjoittajina ovat Suomen automaatioalan tietoturva-ammattilaiset.

Katso videolta esittely kirjasta
– kirjan päätoimittaja Pasi Ahonen (Kyberhallinta Pasi Ahonen Oy) esittelee kirjaa webinaaripuheenvuorossaan (SAS Webinar: OT & teollisuusautomaatiojärjestelmien tietoturva, helmikuu 2021, www.automaatioseura.fi/tapahtumat)

Automaation tietoturva – Kriittisen tuotannon turvaaminen
ISBN: 978-952-5183-58-0, ISSN 1455-6502, SAS julkaisusarja nro 51