SAS:n jäsen, tervetuloa SMSY:n koko perheen kesäpäiville elokuiseen Tallinnaan!

SMSY:n ja SAS:n pitkäaikaisen yhteistyön kunniaksi SAS:n jäsenet perheineen ovat tänäkin vuonna tervetulleita SMSY:n Tallinnassa pidettäville kesäpäiville 2.-4.8.2019.

SMSY on järjestänyt vuosittaisen kesätapaamisen jo 36 kertaa.

Matkaan lähdetään pe 2.8.2019 klo 18.30 Silja Europalla. Perjantain Buffet-illallisen voi varata ja maksaa etukäteen ilmoittautumisen yhteydessä. Kattauksia on kaksi: klo. 17.30 tai klo 20.30. Muut ruokailut voi halutessaan varata itse ja maksaa laivalla. Ensimmäinen yö vietetään laivassa. Lauantain aamiainen laivalla kuuluu pakettiin. Lauantaipäivä vietetään Tallinnassa nauttien päivän ohjelmasta ja iltapäivällä majoitutaan Radisson Blu Olümpia -hotelliin. Illallinen ja ohjelma järjestetään hotellissa. Sunnuntain aamupalan jälkeen siirrymme satamaan, ja Helsinkiin saavumme 14.30. Tarkempi ohjelma löytyy täältä.

Ennakkokyselyn perusteella kiinnostuneita on paljon ja siitä syystä kaikkia ei ehkä voida majoittaa Hotelli Olümpiaan. Toisena hotellina on Nordic Hotel Forum, joka sijaitsee aivan Viru-hotellin vieressä. Ilmoittautuminen kannattaa tehdä pikaisesti, sillä aikainen ilmoittautuminen varmistaa paikan vuoden 2019 kesäpäiville.

Ilmoittautumiset: Pyydä ilmoittautumislomake toimistolta: office_at_automaatioseura.fi tai puh. 050 400 6624 ja palauta lomake täytettynä sähköpostitse 1.5. klo 14 mennessä. Yhteistyön kunniaksi SAS tukee jäsentensä ja heidän perheenjäsentensä osallistumista 30€ / hlö.

Jos haluat lisätietoja tapahtumasta, voit olla yhteydessä allekirjoittaneisiin.

Toivotamme sinut perheinesi lämpimästi tervetulleeksi SMSY:n kesäpäiville!

Terveisin,
Kalevi Virtanen, SMSY:n puheenjohtaja