Suomen Automaatioseura mukauttaa toimintojaan koronavirustilanteeseen

SAS seuraa aktiivisesti koronavirustilanteen kehittymistä ja mukautamme toimintojamme viranomaisten suositusten ja aikataulujen mukaisesti.  Kevätkokous katsottiin perustelluksi siirtää mahdollisimman kauas eteenpäin, niin että se kuitenkin tulee pidetyksi yhdistyksen sääntöjen määräämän aikarajan sisällä. Kevätkokouksen uusi ajankohta on keskiviikko 20.5. klo 16 alkaen. Kokous pidetään osoitteessa Roima Intelligence Inc, Naulakatu 2, 33100 Tampere. Tiedotamme kokouksesta jäsenistölle vielä erikseen lähempänä ajankohtaa.

Mikäli sinulla on asiaa toimistolle, otathan yhteyttä: puh. 050 4006624 tai sähköpostitse office [at] automaatioseura.fi

Tsemppiä ja terveyttä kaikille kevääseen!