SMSY:n ja SAS:n Kesäpäivät 4.-6.8, Pori

4.8.2023 - 6.8.2023

SAS:n ja SMSY:n ensimmäiset yhteiset kesäpäivät – ilmoittaudu mukaan!

Hei Suomen Automaatioseuran jäsen!

Sinulla on nyt mahdollisuus osallistua perheinesi SASin ja SMSY:n ensimmäistä kertaa yhdessä järjestämille kesäpäiville.

SMSY on järjestänyt vuosittaisen kesätapaamisen jo 38 kertaa. Hiljalleen tapahtuma on muuttunut Automaatioyhteisön yhteiseksi tapahtumaksi ja tänä vuonna SAS:n on ensimmäistä kertaa mukana järjestelyissä. Alkaneen yhteistyön kunniaksi ja sen vauhdittamiseksi SAS tukee ilmoittautumista tänä vuonna 125 eurolla / hlö, jolloin ohjelman mukaisiksi kustannuksiksi peruspaketille jää vain 90 € / hlö. Etu koskee myös perheenjäseniä.

Valittavana on joko Pe-Su tai LA-Su vaihtoehto. Perinteisesti suurin ”yleisö” saapuu jo perjantaina, jolloin riittää aikaa tavata tuttuja ja tutustua samanhenkisiin alan henkilöihin. Toki juhlien viettopaikassakin on paljon nähtävää ja koettavaa. Myös kylpylä on osallistujien käytössä.

Lauantaina on perinteinen keittolounas avajaispuheineen. Sitten siirrytään päiväohjelmaan kukin valintansa mukaan. Illalla yhteinen illallinen ja ohjelma. (Liite)

Sunnuntaina vielä perinteinen kisailu PSA – muu Suomi.

Automaatioväylän tuoreimman numeron välissä jaetussa Kesäpäivälehdessä on enemmän tietoa tapahtumasta.

Jos haluat lisätietoja tapahtumasta, voit olla yhteydessä allekirjoittaneisiin
Toivotammekin sinut perheinesi osallistumaan tapahtumaamme.

Katso liitteistä ohjelma ja lisätietoja tapahtumasta! Lataa ilmoittautumislomake ja ilmoittaudu mukaan perjantaihin 9.6.2023 mennessä.

Terveisin

Marko Vuorio, SAS yhteyshenkilö, marko.vuorio [at] automaatioseura.fi
Kalevi Virtanen, SMSY:n puheenjohtaja, kalevi.virtanen [at] hotmail.fi
Juha Sillanpää, Kesäpäivien järjestelyvastaava, juha.sillanpaa [at] sahko-av.fi