Rauhallista ja aurinkoista pääsiäisen aikaa sekä terveyttä kaikille!

Muutamia nostoja jäsentiedotteesta 9.4.2020:

Huhtikuinen tervehdys!

Tässä tiedotteessa:

• Suomen Automaatioseuran Webinar: Etätuen uudet työkalut ja prosessit teollisuuden asiantuntijatyössä 22.4.
  • SIMS EUROSIM 2020,  22.-24.9.2020, Oulu: submission deadlines are extended
  • Automaatioblogissa: Konenäköä pintaa syvemmältä -sarjassa mielenkiintoinen postaus
  • Oletko jo lukenut aikaisempia blogikirjoituksia?
  • Vuosikokous siirtyi pidettäväksi 20.5.
  • Jaosten vuosi- tai kevätkokoukset
  • Olethan merkinnyt Automaatiopäivät24 Tampereella 13.-14.4.2021 kalenteriin?
  • Rauhallista pääsiäisen aikaa, terveyttä kaikille!

Suomen Automaatioseura järjestää webinaarin teollisuuden asiantuntija- ja huoltotyöhön liittyvistä etätuki- ja kollaboraatioratkaisuista, joiden avulla teollisuuden rattaat pidetään pyörimässä matkustusrajoituksista huolimatta.

Webinar käsittelee nimenomaan teollisuuteen kehitettyjä ratkaisuja, joissa korostuu tietoturva, työn tehokkuus ja yhteistyö asiakkaan ja palveluyrityksen välillä, uusien teknologioiden mahdollisuudet (esim. AR-ratkaisut) sekä integroitavuus yrityksen tietojärjestelmiin. Käyttökokemuksista kertovat loppukäyttäjäyritykset ja teknologiasta ratkaisutoimittajat.

Lisätietoja SAS Webinaarin tapahtumasivulla

SIMS EUROSIM 2020,  22.-24.9.2020, Oulu: submission deadlines are extended

the First SIMS EUROSIM Conference on Modelling and Simulation, SIMS EUROSIM 2020, which will take place on 22 - 24 September 2020 in Oulu. The background of this conference series is in the 60-years history of Scandinavian Simulation Society, SIMS. The conference will be organized every third year by SIMS and the Federation of European Simulation Societies, EUROSIM. For more information, please visit SIMS EUROSIM 2020- website, extended deadlines in Important Dates & News

Automaatioblogissa: ”Konenäköä pintaa syvemmältä Materiaalien sisäisten vikojen tutkiminen rikkomatta materiaalia, esimerkkinä aktiivinen termografia”

Cheos Oy:n Tuomas Frimanin mielenkiintoinen kirjoitus seuran Automaatioblogissa aiheesta rikkomaton aineenkoetus (NDT, Non Distructive Testing), jolla tutkitaan materiaalin sisäisiä vikoja rikkomatta materiaalia.

Oletko lukenut aikaisempia blogikirjoituksia?

Asumisen automatiikkahaasteet

"Wanha Lehtori" horisee

Keskustelussa liiketoiminnan digitaaliset kaksoset – mukana myös mielenkiintoiset esitystallenteet

Uusi puheenjohtaja esittäytyy

Vuosikokous siirtyi pidettäväksi 20.5.
Kevätkokous katsottiin jo aiemmin perustelluksi siirtää mahdollisimman kauas eteenpäin, niin että se kuitenkin tulee pidetyksi yhdistyksen sääntöjen määräämän aikarajan sisällä. Kevätkokouksen uusi ajankohta on keskiviikko 20.5. klo 16 alkaen (ei siis aiemmin ilmoitettu 14.4.). Kokous pidetään osoitteessa Roima Intelligence Inc, Naulakatu 2, 33100 Tampere. Tiedotamme kokouksesta yhdistyksen virallisten kanavien välityksellä vielä erikseen lähempänä ajankohtaa.

Jaosten vuosi- tai kevätkokoukset

Jaoksille suositellaan, että niiden kokoukset järjestetään toistaiseksi verkkokokouksina. Juridista ongelmaa tästä ei pitäisi syntyä, koska jaokset voivat vapaasti päättää kokouskäytännöstään, kun niitä ei sido rekisteröityjen yhdistysten velvoite  noudattaa näiden Patentti- ja rekisterihallitukseen rekisteröityjä sääntöjä.

Automaatiopäivät24 Tampereella 13.-14.4.2021. Olethan jo merkinnyt ajankohdan kalenteriin?
Automaatiopäivät on Suomen Automaatioseuran tärkein prosessi-, tehdas- ja tuotantoautomaatiota sekä digitalisaatiota käsittelevä seminaari. Ohjelmassa on luvassa sekä teollisuuden että tutkimusmaailman puheenvuoroja. Seminaari on loistava verkostoitumisfoorumi koulutus-, tutkimus- ja yrityssektorin välillä.

Aikataulusta: Esitelmien abstraktit 25.10.2020, lopullinen laajennettu abstrakti (teollisuuspaperi) 14.2.2021 tai full draft (tieteelliset paperit) 14.2.2021.
Esitelmäkutsu/Call for papers julkaistaan pian, lisätietoja Automaatiopäivät24-tapahtumasivulla

Rauhallista pääsiäisen aikaa, terveyttä kaikille!

toivoo SAS toimisto

..

Suomen Automaatioseura ry, Asemapäällikönkatu 12 B, 00520 Helsinki

www.automaatioseura.fi | www.automaatiovayla.fi |@Automaatioseura