Konenäköä Salossa!

23.5.2019 - 23.5.2019

Konenäköjaoksen, Vision Club of Finlandin, konenäköseminaari ja yritysvierailu

Tervetuloa Suomen Automaatioseuran konenäköjaoston, Vision Club of Finlandin konenäköseminaariin ja yritysvierailuun Cencorp Automation Oy:lle Saloon torstaina 23.5.2019 klo 11 alkaen. Tilaisuus alkaa Cencorpin ja Roiman tarjoamalla lounaalla klo 11. Klo 12 alkaen kuulemme seminaariesitykset ja tutustumme Cencorp Automationin työhön heidän uusissa toimitiloissaan.

Tapahtumassa kuulet esitykset Cencorp Automationin sekä Roima Intelligencen konenäköratkaisuista, OEM Finlandin kamerasensorien kehityksestä ja uusista kamerarajapinnoista, Cheos Oy:n huipputarkasta röntgenkuvantamisesta ja OptoFidelityn uudesta silmikkonäyttöjen tarkistusmenetelmästä.

Cencorp Automation Oy on teollisuuden konenäön ja automation vankka osaaja. He automatisoivat asiakkaan valmistusprosesseja, parantaen tuottavuutta, tuotteiden laatua ja jäljitettävyyttä. Heidän asiakkainaan on johtavia auto, verkkoliikenne, sekä kuluttaja- ja teollisuuselektroniikan yrityksiä.

Roima Intelligence Oy on erikoistunut valmistavan teollisuuden kilpailukyvyn parantamiseen. Heidän tuoteportfolio kattaa toiminnanohjauksen, valmistuksenohjauksen, tuotteen elinkaaren hallinnan, konenäön ja logistiikan alueet, sekä niihin liittyvän tarvekartoituksen ja prosessikonsultoinnin.

OEM on yksi Euroopan johtavista teollisuuskomponenttien toimittajista. Heidän laaja tuotevalikoima antaa asiakkaille ainutlaatuisen mahdollisuuden hankkia kaikki tarvitsemansa komponentit yhdeltä toimittajalta. Henkilökunnan pitkä kokemus ja asiantuntijuus auttavat asiakasta löytämään teknisesti parhaat ratkaisut.

Cheos Oy toimii tieteen ja teknologian eturintamassa ja toimittaa kestäviä ja korkeatasoisia mittauslaitteistoja ja ratkaisuja asiakkailleen niin tutkimuksessa, tuotekehityksessä kuin laadunvarmistuksessa. He edustavat johtavia laitteistovalmistajia optiikassa, mikroskopiassa ja konenäkösovelluksissa. He tarjoavat teknistä tukea, koulutusta, mittauksia, kalibrointia, laitteistojen vuokraa ja kunnossapitoa.

OptoFidelity Oy on vuoden 2018 fotoniikka-alan yritys. Heidän roboteilla ja konenäköjärjestelmillä testataan älylaitteiden kuten puhelinten ja tablettien käyttöliittymän suorituskykyä ja toimivuutta. He suunnittelevat ja toteuttavat jokaiselle asiakkaalle heidän tarpeeseensa parhaiten sopivat testausjärjestelmät.

Seminaari on ilmainen ja avoin kaikille osallistujille. Tilaisuuteen mahtuu 35 nopeiten ilmoittautunutta. Sitovat ilmoittautumiset 19.5.2019 mennessä: https://www.lyyti.fi/reg/Konenakoa_Salossa

Tervetuloa, pidetään lippu korkealla!