Yritysvierailu OptoFidelitylle Tampereelle ja Konenäköjaoston vuosikokous

16.11.2022 10:00 - 16.11.2022 14:00

Tervetuloa tutustumaan OptoFidelity OY:n mielenkiintoisiin tuotteisiin ja osaamiseen 16.11.2022!

OptoFidelity on maailmanlaajuisesti tunnustettu edelläkävijä testiautomaation ja metrologian ratkaisuissa. Yksi kiinnostavista tutustumiskohteista on ihmismäinen robottiavusteinen metrologia-alusta tuotekehitykseen, tuotantoon ja laadunvarmentamiseen (kuva yllä). OptoFidelity kehittää asiakkailleen parhaiten toimivia automaatiotuotteita ja mittaustekniikoita, mahdollistaen heidän innovaationsa kohti älykkäämpää tulevaisuutta. Helppokäyttöiset ohjelmistotyökalut mahdollistavat joustavan testikonfiguroinnin, analyysit ja raportoinnin. OptoFidelity tekee yhteistyötä maailman suurimpien laitevalmistajien ja alan pioneerien kanssa.

Lue lisää www.optofidelity.com ja tutustu myös Youtube videoihin: https://www.youtube.com/user/optofidelity

Tapahtuma järjestetään osana Suomen Automaatioseuran konenäköjaoston (Vision Club of Finland) toimintaa. Päätapahtuman jälkeen nautitaan OptoFidelityn tarjoama lounas ja pidetään Konenäköjaoson (Vision Club of Finland) vuosikokous.

Ohjelma:

• Klo 10.00: OptoFidelity esittelee optisen mittaamisen haasteita ja miten ne voidaan ratkaista.
  • Klo 12.00: Lounas ja vapaata keskustelua.
  • Klo 13.00: Vision Club of Finlandin vuosikokous (esityslista)

Ilmoittautuminen on päättynyt, kaikille ilmoittautuneille on lähetetty vahvistusviesti (Mikäli olet ilmoittautunut, mutta et saanut vahvistusviestiä, ota yhteyttä heikki(at)hyyti.fi).

Optofidelityn löydät osoitteesta: Visiokatu 3, 33720 Tampere (karttakuva alla)

In English

Come and hear more about the measuring of Head-Mounted Displays and get familiar with OptoFidelity’s offering. The program starts at 10 am with company presentations.

Learn more about our product BUDDY through our video in Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=ViStG-cwg5Q

About OptoFidelity

We develop the best performing automation products and measurement technologies for our customers, enabling their innovations for smarter future. OptoFidelity works with the world’s largest device manufacturers and innovators. It is a globally recognized pioneer in test automation and metrology solutions. Our customers use our human-like robot-assisted metrology platforms for product development, production, and quality assurance. Our products come with easy-to-use software tools for test configuration, analyses, and reporting. www.optofidelity.com