SAS Syyskokous 2020

24.11.2020 16:00 - 24.11.2020 18:00

Paikka: 1) Microsoft Teams -verkkokokous tai 2) SAS:n toimisto, Pasila

KUTSU – tervetulua syyskokoukseen!

Suomen Automaatioseura ry – sääntömääräinen syyskokous
Tiistai 24.11.2020 klo 16:00 Suomen Automaatioseuran toimisto, Pasila

Kokouksen alussa kuulemme lyhyesti SASin kuulumisista. Koronatilanteen vuoksi tilaisuuden alussa ei tällä kertaa ole kahvitarjoilua.

Ilmoittautuminen

Tilaisuuteen ilmoittaudutaan viimeistään perjantaina 20.11. klo 16:00 tästä linkistä: https://www.lyyti.in/SAS_syyskokous_2020 . Ennakkoilmoittautuminen on turvallisuussyistä välttämätöntä! Kaikille ilmoittautuneille lähetetään etäyhteyslinkki kokoukseen, joten muistathan lisätä sähköpostiosoitteesi ilmoittautumisen yhteydessä.

HUOM! Jäsenkokoukseen ei voi kieltää osallistumasta paikan päällä, mutta kannustamme vahvasti etäyhteyden hyödyntämiseen! SAS kehottaa omalta osaltaan noudattamaan
viranomaisten pandemiaan liittyviä suosituksia, eikä voi ottaa vastuuta osallistujien mahdollisesti saamasta tartunnasta esim. matkalla kokouspaikalle tai kokoustilassa. Jos kehotuksistamme huolimatta haluat välttämättä tulla paikanpäälle, niin ilmoitathan tästä ilmoittautumisvaiheessa erikseen erityisjärjestelyjen valmistelemiseksi. Mikäli yli 9 henkilöä ilmoittautuu paikanpäälle, niin kokous joudutaan siirtämään myöhäisempään ajankohtaan.

Tervetuloa!

Suomen Automaatioseura ry

ESITYSLISTA

1. Kokouksen avaus