SAS Vuosikokous 2021

22.4.2021 16:00 - 22.4.2021 17:30

KUTSU

Suomen Automaatioseura ry:n sääntömääräinen vuosikokous pidetään torstaina 22.4.2021 kello 16:00 alkaen Suomen Automaatioseura ry:n tiloissa osoitteessa Asemapäällikönkatu 12 B, 00520 HELSINKI.

Kokouksen alussa kuulemme lyhyesti Suomen Automaatioseuran ajankohtaisista kuulumisista.

ILMOITTAUTUMINEN

Tilaisuuteen ilmoittaudutaan täällä  viimeistään tiistaina 20.4. klo 16:00.

Ennakkoilmoittautuminen on turvallisuussyistä välttämätöntä! Kaikille ilmoittautuneille lähetetään etäyhteyslinkki kokoukseen, joten muistathan lisätä sähköpostiosoitteesi ilmoittautumisen yhteydessä.

HUOM! Jäsenkokoukseen ei voi kieltää osallistumasta paikan päällä, mutta kannustamme vahvasti etäyhteyden hyödyntämiseen! SAS kehottaa omalta osaltaan noudattamaan viranomaisten Covid-pandemiaan liittyviä suosituksia, eikä voi ottaa vastuuta osallistujien mahdollisesti saamasta tartunnasta esim. matkalla kokouspaikalle tai kokoustilassa. Jos kehotuksistamme huolimatta haluat välttämättä tulla paikanpäälle, niin ilmoitathan tästä ilmoittautumisvaiheessa erikseen erityisjärjestelyjenvalmistelemiseksi.

Mikäli yli 6 henkilöä ilmoittautuu paikanpäälle saapuvaksi, joudutaan kokous siirtämään myöhäisempään ajankohtaan.

Suomen Automaatioseura ry

Tervetuloa vuosikokoukseen 22.4.2021!

ESITYSLISTA

1. Kokouksen avaus