SAS Vuosikokous 2022

20.4.2022 - 20.4.2022

Valmet Oyj:n tilat, Lentokentänkatu 11, 33900 TAMPERE

KUTSU

Suomen Automaatioseura ry:n sääntömääräinen vuosikokous pidetään keskiviikkona 20.4.2022 kello 16:00 alkaen Valmet Oyj:n tiloissa osoitteessa Lentokentänkatu 11, 33900 TAMPERE. Tapaaminen pääoven infotiskin luona.

Kokouksen alussa kuulemme lyhyesti Valmetin ajankohtaisista kuulumisista.

Ilmoittautuminen

Tilaisuuteen ilmoittaudutaan linkistä: https://www.lyyti.in/SAS_vuosikokous_2022 viimeistään maanantaina 18.4. klo 16:00.

Lähtökohtaisesti kokous järjestetään ainoastaan lähikokouksena, joten ennakkoilmoittautuminen on turvallisuussyistä välttämätöntä!

Seuraamme koronavirustilannetta ja viranomaisten ohjeita ja reagoimme vastuullisesti tilanteen mahdolliseen muutokseen. Mikäli kokous on välttämätöntä siirtää hybridikokoukseksi tai kokonaan verkkoon, tiedotamme tästä erikseen.

SAS kehottaa omalta osaltaan noudattamaan viranomaisten Covid-pandemiaan liittyviä suosituksia. Yhdistys ei voi ottaa vastuuta osallistujien mahdollisesti saamasta tartunnasta esim. matkalla kokouspaikalle tai kokoustilassa.

Suomen Automaatioseura ry
Hallitus

Esityslista

1.    Kokouksen avaus