SAS Vuosikokous 2024, Vantaa

7.5.2024 - 7.5.2024

KUTSU VUOSIKOKOUKSEEN

Suomen Automaatioseura ry:n sääntömääräinen vuosikokous pidetään tiistaina 7.5.2024 kello 16:00 alkaen Larikka Oy:n tiloissa Vantaan Koivuhaassa osoitteessa Koivuhaantie 7B, 01510 VANTAA. Tapaaminen em. osoitteessa ulko-ovella.

Kokoukseen voi osallistua myös etäyhteydellä.

Kokouksen alussa kuulemme lyhyesti Larikka Oy:n kuulumiset ja tutustumme Vantaan tuotantolaitokseen.

ILMOITTAUTUMINEN

Tilaisuuteen ilmoittaudutaan viimeistään perjantaina 3.5.2024 klo 16:00: https://www.lyyti.in/SAS_vuosikokous_2024

Ennakkoilmoittautuminen on välttämätöntä!

Virtuaalisesti osallistuville lähetetään etäyhteyslinkki viimeistään kokousta edeltävänä päivänä.

Tervetuloa vuosikokoukseen 7.5.2024!

Suomen Automaatioseura ry

ESITYSLISTA

1. Kokouksen avaus