Automaatiokoulutuksen tulevaisuus 2024, Helsinki

17.9.2024 - 17.9.2024

Automaatiokoulutuksen tulevaisuus - tapahtuma järjestetään Pasilassa Suomen Automaatioseuran uudistetuissa toimitiloissa 17.9.2024. Automaatioseuran koulutustoimikunta on järjestänyt tilaisuuden 10 vuoden välein, edellinen pidettiin Metropoliassa 2014.

Tapahtuman teemoina ovat muun muassa automaatiotekniikan koulutuksen osaamisperusta, opiskelijoiden odotukset opiskelusta ja teollisuuden odotukset vastavalmistuneille sekä uusien teknologioiden vaikutukset tulevaisuuden koulutukseen ja työmarkkinoihin. Näiden aiheiden ympärillä käydään keskustelua, ja asiantuntijapaneelissa pohditaan, mitä mahdollisuuksia ne tarjoavat meille ja minne olemme menossa. Tulevaisuuden näkymät ja innovaatiot ovat keskiössä.